«پ نه پ»‌های سياسي،اجتماعی و... !
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

به دوستم مي گم: لطفاً ترمز کن مي خوام چند لحظه برم بانک و برگردم!

مي گه: مي خواي بري پول ور داري؟

مي گم: پ نه پ مي خوام برم 3000 ميليارد تومن اختلاس کنم

***

معلم به دانش آموز مي گه: پسر جان براي چي توي کلاس خوابيدي؟ مگه اين جا رختخوابه؟

دانش آموز مي گه: پ نه پ مجلس شوراي اسلاميه!

***

کسي از کوچه داشته رد مي شده که مي بينه يه نفر داره از ديوار يه خونه مي ره بالا. بهش مي گه: آهاي آقا! داري چي کار مي کني؟ داري ميري دزدي؟

دزده مي گه: پ نه پ دارم مي رم سفارتخانه ي انگليسو تسخير کنم.

***

يه صخره نورد به يه صخره ي بلند مي رسه. مي بينه دو نفر دارن مي رن بالا. خوب نگاه مي کنه و خطاب به يکي شون مي گه: ايرج...! تويي اين همه رفتي بالا؟

ايرج مي گه:‌ پ نه پ نرخ تورم ام!

صخره نورد مي گه: پس اون يکي کيه؟

ايرج مي گه:‌ لابد اونم نرخ بيکاريه!

صخره نورد مي خنده و مي گه:حالا نظرت در باره ي من که اين پايين وايسادم چيه؟

ايرج مي گه: راستي! تو مسعودي؟

صخره نورد مي گه: پ نه پ من رشد و توسعه ي اقتصادي ام.
*********
منبع: وبلاگ «نیشتر»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان